Že tretje leto zapored je pod okriljem IPoP – Inštituta za politike prostora v teku kampanja Manj kot dva, ki poteka pod sloganom Za manj kot dva je avto doma.
V ospredje se postavljata dve vprašanji, in sicer, kaj vse imamo v vsakdanjem življenju na dosegu dveh kilometrov in ali res moramo to pot opraviti z avtom.
»Slovenci imamo vrhunske športne kolesarje, ki zlahka premagujejo dolge večstokilometrske poti, ob tem pa sodijo v sam svetovni vrh. Žal pa se po statistikah težko pohvalimo z vsakdanjim kolesarjenjem npr. na delo ali po opravkih, saj podatki kažejo, da več kot 50 odstotkov poti, ki so krajše od dveh kilometrov, opravimo z avtomobilom,« so povedali na IPoP in izpostavili, da so za velike spremembe pomembni majhni koraki v vsakdanjem življenju.
Ko krajše razdalje opravimo aktivno – peš, s kolesom, s skirojem ali z rolko – na enostaven način poskrbimo tudi za več gibanja, koristno prispevamo k našemu zdravju, zmanjšamo stroške in povečamo osebno zadovoljstvo. Ob menjavi avtomobila za druge načine prevoza na krajših razdaljah pomembno vplivamo na znižanje izpustov in manj gneče na cestah, posledično pa tudi na varnost vseh udeležencev v prometu.
Video, ki je nastal v sklopu letošnje kampanje Manj kot dva (sezona 3), si lahko ogledate TUKAJ.
Več o kampanji Manj kot dva najdete TUKAJ.
Avtor slike: Iztok Medja